Discussie: De wanhoop nabij...
Los bericht bekijken
  #13  
Oud 3 augustus 2007, 20:49
Cassie Cassie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 juli 2007
Berichten: 8
Cassie is on a distinguished road
Standaard Re: De wanhoop nabij...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rens Bekijk bericht
Hoi,


Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet gedaan hebt.


Toen ik je verhaal las dacht ik meteen:

Dit is een goede persoon om binnen een hotelketen (accorgroep van Novotel, IBIS, Mercurehotels,enz) een carriere te maken. Binnen zo'n internationale keten kun je groeien naar hetgeen jou voor ogen ligt. Ook is de overstap naar het buitenland na verloop van tijd mogelijk.


Ik kan je geen hart onder de riem steken, maar hoop dat dit een eye-opener is.

Succes met het maken van deze lastige keuzes.

Groet,
Rens
Daar zeg je wel wat. Ik zal nog wat dieper gaan zoeken op internet. Oja ik werd laatst gebeld door een klein uitzendbureautje die mijn CV wel interessant vond. Vanmiddag ben ik even langsgeweest en heb ik het e.e.a. verteld. Opeens vroeg hij mij of ik niet intercedent wilde worden. Volgende week ga ik daar met de manager praten. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Ik denk dat dit heel goed is om mee te beginnen als je je sociale, communicatieve en commerciële vaardigheden wilt ontwikkelen. In een administratieve back-office functie zal dat nooit van de grond komen. Na 4 jaar ben ik er wel aan toe om die cirkel te doorbreken. Tegen mijn vorige intercedente heb ik wel eens gezegd dat intercedent mij wel leuk lijkt en dat heeft ze toen meteen afgewimpeld.
Met citaat reageren