Los bericht bekijken
  #2  
Oud 23 februari 2012, 00:51
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brigitte Bekijk bericht
marketing medewerker
Dat moet marketingmedewerker zijn (zonder spatie), maar als de werkgever deze spelfout hanteert dan kan ik me voorstellen dat je die niet wilt verbeteren.

Citaat:
Een breed publiek door middel van podiumkunsten verrassen, verbazen en verwonderen. Dát is waar ik met hart en ziel aan wil meewerken.
Dat klinkt goed.

Citaat:
Omdat ik iemand ben die gemakkelijk schakelt tussen werkzaamheden spreekt de afwisseling binnen de functie van junior marketing medewerker mij erg aan. De verantwoordelijkheid om nieuwe publiekscampagnes op te zetten om de bezoeker te bereiken en bedrijfsdoelstellingen te vertalen in adequate crossmediale marketingacties is mij op het lijf geschreven. De gevarieerde programmering van ** maakt de functie van marketingmedewerker uitdagend en past precies bij mijn brede interesse in het brede palet van podiumkunsten. ** lijkt mij de perfecte werkplek dat als geen ander laat zien hoe kwaliteit, cultureel ondernemerschap en commerciële exploitatie samengaan. Door middel van artistiek innovatieve ideeën zoals het toevoegen van een eigen productiehuis, blijft het theater constant in beweging en krijgt het nog meer een eigen gezicht en identiteit. Dankzij de kwalitatieve programmering, prachtige Grand Café en de indrukwekkende kunstcollectie ervaart het publiek een totaalervaring, een unieke avond vol amusement.
Maar dit klinkt opeens als de junior marketingmedewerker van DSB-bank, die ons uitlegt waarom een hypotheek bij Dirk zijn wildste droom is, sterker, zijn Chance of a lifetime, om op een perfecte werkplek samen te smelten met zijn ultieme passie zijnde de werkgever van zijn dromen... wacheffe, wat had dit ook alweer met een sollicitatie te maken?
__________________
René
Met citaat reageren