Los bericht bekijken
  #1  
Oud 5 augustus 2016, 22:09
Lenne Lenne is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2016
Berichten: 1
Lenne is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief graag feedback

Hoi allemaal,

Ik zit al een tijdje op zoek naar een baan en ik heb nog steeds problemen mee om een goede sollicitatie brief te schrijven. Ik zit op een gegeven moment helemaal vast. Ik hoop dat jullie mij tips feedback kan geven alvast bedankt.

XXX
XXXXX XX
XXXX XX XXX

XXXX
XXX XX
XXX XXX

XXX, 3 augustus 2016

Betreft: sollicitatie vacature administratief medewerker onderwijsservice

Geachte heer/mevrouw,

Met deze brief wil ik mij graag aan u voorstellen als kandidaat voor administratief medewerker onderwijsservice.

In mijn huidige functie als financieel administratie medewerker ben ik vooral bezig met het inboeken van kas-, bank-, inkoop en verkoopboeken en het controleren op juistheid. Klantencontact, facturen opstellen en binnenkomende facturen verwerken. Ik verstuur betalingsherinneringen en aanmaningen en daarnaast doe ik ondersteunende administratieve taken zoals archiveren, documenten scannen, kantoorbenodigdheden bijhouden enzovoort.
Deze functie administratief medewerker onderwijsservice kan mijn takenpakket bijvoorbeeld nog meer uitbreiden zoals het zorgdragen van de cijferadministratie, de inschrijving van keuzemodules of minoren, maken van klassenindeling, verzorgen van verschillende logistiek werkzaamheden. Taken die ik graag wilt uitvoeren en tot eigen willen maken.

Als financieel administratie medewerker werk ik nauwkeurig en accuraat. Ik kan zowel zelfstandig als in een team werken. Daarnaast ben ik ook flexibel en klantvriendelijk. Ik kan in stressvolle situatie effectief werken.
De applicatie Osiris heb ik geen ervaring mee, maar ik kan tijdens werken tot eigen maken.
Ik was een student geweest op de XXX ik zal graag in die omgeving willen werken het internationale en multicultureel spreekt me aan.

Als u nog vragen heeft over deze brief of mijn curriculum vitae dan wil ik graag mondeling aan u toelichten.


Met vriendelijke groet,

Lenne XXX

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren