Los bericht bekijken
  #1  
Oud 28 februari 2010, 15:59
skippy skippy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 februari 2010
Berichten: 1
skippy is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie telefoniste/receptioniste

Willen jullie eens kijken naar deze sollicitatiebrief. Op- en aanmerkingen zijn van harte welkom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Geachte dames en heren,

Op de website van monsterboard.nl zag ik voornoemde vacature vermeld en werd mijn interesse gewekt in uw bedrijf. Uw website bezoekend werd deze interesse alleen maar groter mede door de positieve toonzetting en sfeer die erop gecreëerd wordt. Ik zou daarom deze functie graag in willen vullen.

Mijn naam is xxxxxxxx ik ben 46 jaar, gehuwd en heb 2 zonen in de tienerleeftijd.
Sinds mei 2000 werk ik 20 uur per week als Receptioniste/Administratief medewerkster/
Secretaresse bij een xxxxxxxxxx. Echter door de recessie zie ik de bedrijfsresultaten teruglopen en mede daardoor mijn werkzaamheden.

Dit brengt mij ertoe te gaan nadenken over mijn toekomst en waar ik de komende jaren zou willen werken. Een moderne organisatie als xxxxx, waarin ik kan bijdragen aan de verbetering van maatschappelijk verantwoord ondernemen in de breedste zin van het woord op internationaal niveau, is interessant en uitdagend voor mij omdat ik me dan kan verdiepen in deze tak van dienstverlening.

Op het bijgevoegde CV kunt u lezen dat ik over ruime ervaring beschik als Receptioniste/Administratief medewerkster/Secretaresse. Het telefonisch en persoonlijk te woord staan van klanten in het Engels, Duits en Frans is voor mij geen probleem. Tot mijn dagelijkse werkzaamheden behoren o.a. zelfstandige administratieve handelingen, verzorgen van correspondentie, postbehandeling en archivering. Tijdens mijn opgedane werkervaring door de jaren heen heb ik gemerkt dat ik affiniteit heb met software en dat het leren van nieuwe programma’s mij geen problemen oplevert. Ik voldoe aan de door u gestelde functie-eisen en ben flexibel inzetbaar. Werken in teamverband vind ik prettig, ik kan me goed aanpassen aan wisselende omstandigheden en ben uiteraard klantvriendelijk.

Ik hoop dat mijn motivatie en het bijgevoegde CV voor u aanleiding zal zijn mij uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek.

Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.
Met citaat reageren