Los bericht bekijken
  #1  
Oud 2 november 2011, 15:54
OomelisoO OomelisoO is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2011
Berichten: 11
OomelisoO is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie facility management

Hallo allemaal,

Ik zou graag een brief willen voorleggen. Ik ben op zoek naar de balans tussen een nette brief en een brief die opvalt. Hebben jullie misschien ook nog tips om wat overtuigender en enthousiaster over te komen? En natuurlijk, wat vinden jullie van de brief?

Zojuist heb ik gebeld naar de organisatie. Ze hebben momenteel geen vacature maar stellen een open sollicitatie op prijs.

Alvast bedankt!


NAW
NAW
NAW

NAW
t.a.v. XXX
NAW
NAW


plaats, datum

Betreft: Open sollicitatie afdeling Facilities

Geachte heer XXX,

Graduation is not the end; it's the beginning. Onlangs ben ik afgestudeerd aan de Academie voor Facility Management aan de XXXXX. Ik zeg mijn studentenleven gedag en sta te trappelen om aan het echte werk te beginnen! Uitgeleerd ben ik natuurlijk nog niet en daarom zou ik mezelf tijdens mijn werk verder willen ontwikkelen. Toen ik XXX aan het kijken was dacht ik: wat zou het een eer zijn om voor de XXX te mogen werken en zo een bijdrage te leveren aan de grootste XXX van Nederland. Vandaar dat ik me in uw organisatie heb verdiept en besloten heb om een open sollicitatie te sturen. Een sociale omgeving waarin resultaatgericht gewerkt wordt, spreekt mij erg aan.

De vraag is natuurlijk wat ik voor uw team kan betekenen. Uw team is met mij een enthousiaste, proactieve bedrijfsvrouw met een groot verantwoordelijkheidsbesef en helikopterview rijker. Mijn instelling is dienstverlenend, proactief en oplossingsgericht te noemen. Ik ben organisatorisch ingesteld, klantvriendelijk en service staat bij mij hoog in het vaandel.

Mijn opleiding heb ik versneld gevolgd en gedurende de afgelopen drie jaar ben ik breed en praktisch opgeleid. Zo heb ik veel kennis opgedaan op het gebied van faciliteiten, evenementen, service, huisvesting, inkoop en communicatie. Tijdens mijn studie en bij mijn huidige werkgever heb ik een bescheiden start gemaakt met de ontwikkeling van mijn leiderschapskwaliteiten. Dit zou ik graag verder willen ontwikkelen en ik ambieer daarom een functie op leidinggevend of coördinerend niveau. Ook spreekt de functie van project-, facilitair- en evenementenmedewerker mij aan, maar ik sta ook zeker open voor andere suggesties.

Bent u nieuwsgierig geworden? Ik zou graag deze sollicitatie in een oriënterend gesprek willen toelichten. Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

XXX
Met citaat reageren