Los bericht bekijken
  #7  
Oud 12 mei 2009, 11:50
nita_forever nita_forever is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2009
Berichten: 4
nita_forever is on a distinguished road
Standaard Re: Welke opleiding na mbo-2 om kleuterjuf te worden?

Hallo Hetty,

Bedankt voor je reactie
Het lijkt mij beiden heel leuk, zowel met (kleine) kinderen te werken en voor de klas staan om les te geven, dus ik zit nog een beetje in dubio over welke weg ik hierin ga volgen.
Mijn nederlandse taal is over het algemeen wel goed. Ik heb bijna 3 jaar bij politie gewerkt, en heb dus volop verbalen moeten opmaken en typen. De reden dat er op het forum veel schrijffouten staan in de door mij geschreven teksten is eigenlijk vooral omdat ik de berichten er onder werktijd op zet. Ik werk momenteel in een callcenter, en heb dus steeds telefoon tussendoor. Dat brengt je met het typen soms van de wijs omdat ik mijn zin dan nog even snel wil afmaken. hahaha
Maar wat mijn wiskunde en rekenen betreft moet ik zeggen dat het een beetje is weg gezakt. Ik heb eigenlijk 10 jaar geleden op het voortgezet onderwijs voor het laatst wiskunde gehad en daarvoor had ik wel altijd een goede voldoende...
Maar als jij schtijft dat er toch veel mensen op afvallen zou het misschien toch verstandig zijn eerst MBO onderwijsassistent te gaan volgen, en daarna de PABO...
Wat is jouw advies?

Groetjes Annita
Met citaat reageren