Los bericht bekijken
  #4  
Oud 30 juli 2013, 17:36
Orchideetje Orchideetje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 juli 2013
Berichten: 3
Orchideetje is on a distinguished road
Standaard

Rene/de advocatenwijzer:

Het kan inderdaad kloppen wat jullie zeggen. Ik heb hier verder nog niet over geďnformeerd. Maar ik vroeg het mezelf wel af, omdat het wel binnen dezelfde instelling is inderdaad, maar ik heb wel 2 verschillende leidinggevenden.
Ik maakte me een beetje zorgen over dat de nieuwe leidinggevende misschien gaat zeggen dat ik nog een maand opzegtermijn heb op hun locatie.
Zij hebben namelijk het rooster van september zelfs al af waarin ik veel sta ingeroosterd.
Ik ga inderdaad contact opnemen met personeelszaken, om te vragen wat ik het best kan doen. Ik denk zelf ook dat het wederom een contractwijziging is, maar ik vroeg me af of mijn nieuwe leidinggevende hier wel akkoord mee wil gaan.

Ik heb vandaag wederom goed nieuws gehad. Mijn vriend net heeft een baan aangeboden gekregen voor 40 uur per week! Voorheen werkte hij maar een paar uurtjes via een uitzendbureau. Financieel gezien gaan we er dus wel op vooruit. Hij vroeg me zelfs of ik wilde stoppen bij mijn nieuwe baan en voorlopig mijn 13 uur werken bij mijn leuke baan, en dan de functie van 28-32 uur even afwachten.. Ik zit er erg over te twijfelen, hihi

Bedankt voor jullie tips! Ik ga zeker informeren!

Groetjes Orchideetje
Met citaat reageren