Los bericht bekijken
  #1  
Oud 23 augustus 2010, 18:31
martina martina is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2010
Berichten: 2
martina is on a distinguished road
Standaard Graag feedback op mijn sollicitatiebrief

Geachte mevrouw ......,

Het telefonisch gesprek met mevrouw.......heeft mij nog enthousiaster gemaakt over de functie ...... Zoals...... met behulp van medewerkers en reizigers zich inzet voor het behoud van natuur en cultuur, daar wil ik graag aan meewerken en mijn talenten voor inzetten! En omdat de functie eisen bijzonder goed aansluiten op mijn ervaring en opleidingen, wil ik graag solliciteren voor deze functie.

Na het succesvol afronden van mijn toeristische opleidingen ben ik op zoek naar een afwisselende baan waarin ik mij als startende in de reisbranche verder kan ontwikkelen. Met name het feit dat ..... meer doet dan alleen de droomreis voor de reiziger verzorgen, maakt voor mij dat ik mijn carričre graag bij ..... wil ontwikkelen. De vacature ...... bij ..... spreekt mij in het bijzonder aan omdat ik hierin werkzaamheden verwacht die ik al zeer goed beheers.

Zowel binnen mijn werkzaamheden bij de ......... als bij mijn werkzaamheden als bandcoördinator en bandmanager heb ik regelmatig te maken met reserveringen en boekingen. Goede communicatie, klantvriendelijkheid en verkoopvaardigheden zijn hierin een absolute vereiste. Hoewel dit dus een totaal andere branche is zie ik toch de raakvlakken.
Ik werk zeer nauwkeurig en resultaat gericht, hou van aanpakken en mijn kennis te vergroten. Positiviteit en klantvriendelijkheid staan bij mij hoog in het vaandel. Mijn landenkennis haal ik vooral uit mijn reiservaringen maar uiteraard heb ik ook een zeer uitgebreide kennis opgedaan tijdens mijn opleidingen.

Deze ervaring zou ik graag bij .... willen toepassen. Gezien mijn achtergrond, enthousiasme en het feit dat ik uitstekend zelfstandig maar tegelijk in teamverband kan functioneren meen ik dat de functie van ......... mij op het lijf geschreven is.

Hopelijk heeft mijn brief u net zo enthousiast gemaakt als uw organisatie mij. Ik zou graag deze sollicitatiebrief en Curriculum Vitae in een persoonlijk gesprek komen toelichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren