Los bericht bekijken
  #2  
Oud 3 januari 2007, 13:35
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief voor klasseassistente

Beste Lynn,

Ik heb wat aanpassingen gedaan.


Wat vind je nu van je brief?




Betreft: open sollicitatie klassenassistent

Geachte heer/mevrouw,Heb je geen naam van deze persoon?

Ik schrijf u deze brief omdat ik een baan als klassenassistent zoek. U school spreek mij erg aan, omdat ...........

Op dit moment ben ik nog aan het stage lopen. Over twee maanden heb ik mijn diploma en kan ik "echt" aan het werk.

Ik werk het liefste met gehandicapte kinderen. Dit omdat ik deze kinderen kan helpen om in de maatschappij beter te kunnen functioneren. Dit wil ik o.a. doen door de kinderen vaardigheden te leren waar ze zich in de maatschappij beter mee kunnen redden en door ze positief te benaderen en ze te bevestigen in wat ze goed doen i.p.v. wat niet goed gaat. Deze manier van werken heb ik ook gezien bij de xxx school.

Ik ben zelfstandig en enthousiast, heb doorzettingsvermogen en bezit de vaardigheid om goed met onverwachte en stressvolle situaties om te gaan. Ook sta ik sterk in mijn schoenen en laat ik niet zomaar over mij heen lopen. Tijdens mijn verschillende baantjes en stage heb ik geleerd om samen te werken in een team. Met deze kwaliteiten denk ik geschikt te zijn voor de functie van klassenassistent.

Ik hoop dat u mij wilt uitnodigen voor een oriënterend gesprek, zodat ik mijn brief kan toelichten

Met vriendelijke groet:

Lynnn

Bijlage: CV
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren