Los bericht bekijken
  #3  
Oud 23 september 2010, 10:45
Esther2 Esther2 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 september 2010
Berichten: 3
Esther2 is on a distinguished road
Standaard

Roel, bedankt voor je reactie. Met bedrijf A in zee gaan om vervolgens - na twee weken - misschien al weer te gaan switchen is niet mijn stijl. Zo ben ik niet en zo wil ik het ook eigenlijk niet doen.

Ik laat het maar gewoon op me afkomen. De kans is natuurlijk groot dat ik me druk maak om niks, omdat ik uiteindelijk niks te kiezen heb. Het is wel vaker voorgekomen dat een gesprek leuk was en dat het verder ook goed voelde, maar dat de keuze uiteindelijk niet op mij viel. Word ik het vrijdag toch, bel ik naar bedrijf B om de situatie uit te leggen. Ze zullen er dan vast niks mee kunnen, maar dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Wie weet willen ze toch al met me in zee gaan. Dan zal ik bedrijf A laten weten toch iets anders te hebben gevonden. Maar logischer is dat bedrijf B nog niks kan toezeggen en dat ik in dat geval met bedrijf A verder ga. We zullen zien hoe het loopt... en of ik uiteindelijk met een van de twee verder mag gaan, of dat ze beiden kiezen voor een van de andere kandidaten.
Met citaat reageren