Los bericht bekijken
  #5  
Oud 23 februari 2012, 22:25
Kanya Kanya is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 31 januari 2012
Berichten: 43
Kanya is on a distinguished road
Standaard

Kijk, hier kan ik wat mee en je ziet dat er, ondanks dat je alles 20 keer nagelezen hebt, toch nog foutjes uitgehaald worden als iemand anders hem leest. Hartelijk dank

@Parry
Dankjewel dat je het geheel er mooi en enthousiast uit vindt zien. Dit was mijn streven.
Ik kwam gisteren toevallig op de site van de provider Ben en dacht bij het lichtblauw ook meteen "hé dit lijkt mijn sollicitatie wel". Ik heb gifgroen geprobeerd en rood maar dat is het toch ook niet helemaal en ik denk dat iedere kleur onbewust wel met een bepaald merk of bedrijf geassocieerd zal worden. Ik hou het dus maar zo want ik vind het opzich een mooie neutrale kleur.

Met dat er altijd veel vraag naar zal blijven bedoel ik dat er momenteel zeer grote tekorten aan zorgpersoneel aankomen waardoor er veel vraag naar verpleegkundigen zal blijven. Ik snap dat het zo ook begrepen kan worden als in eigenbelang om maar altijd werk te hebben maar zo is het niet bedoeld. Ik zal kijken of ik het anders kan omschrijven, ik ben hier nog niet uit.

'boerendorpje is aangepast' en van het klachtoplossingszinnetje heb ik dit gemaakt: "Ik kan goed naar mensen luisteren om zo bij problemen samen tot een goede oplossing te komen."


@Rene
Ik heb mijn brief expres geschreven als 'Dít ben ik, híér ben ik goed in en dáárom moeten jullie mij aannemen' dus ik ben mij wel bewust van het hoge 'ik-gehalte'

Turkije en de Islam zijn niet speciaal relevant voor deze ziekenhuizen maar het is wel zo'n beetje hetgeen dat mij gemaakt heeft tot wat ik nu ben. Ik kom al in Turkije sinds mijn 18e en na mijn opleiding hoop ik er ook te gaan wonen. Alleen het afgelopen half jaar al ben ik vier maanden in Turkije geweest wat van mij echt een heel ander persoon heeft gemaakt. Dit wil ik terug laten komen in mijn sollicitatie omdat ik hier in mijn dagelijks leven en dus ook in mijn werk straks, erg vol van ben.

Taaldingetjes heb ik verbeterd al heb ik MBO wel met hoofdletters. Het streepje was ik vergeten, stom! maar overal op de websites van de ziekenhuizen wordt het omschreven als MBO-verpleegkunde / MBO-verpleegkundige dus heb ik het toch maar met hoofdletters, of het taaltechnish nu goed is of fout.


@BenK
Het gaat om zo'n beetje alle ziekenhuizen in Rotterdam waar toch wel veel 'buitenlanders' wonen. Er zullen geen honderen turkse patiënten zijn maar ze zijn altijd wat meer 'aanwezig' als je begrijpt wat ik bedoel. Als je er eentje heb op de afdeling, telt die zo'n beetje voor 10 met al het gedoe en taalproblemen en alle familie erbij. (no offence, ik vind het een héérlijk volk )
Ik wil meer duidelijk maken dat ik een open kijk heb op alles, kennis van het Christendom en de Islam en daardoor begrip voor Jodendom, Boedisme en noem maar op.
Met mijn ervaringen in Turkije probeer ik te omschrijven wat voor persoon ik ben want dit is echt een heel belangrijke plaats in gaan nemen in mijn leven en dit is echt niet iets dat iemand mij eventjes nadoet. Ik ga eens kijken of ik het ietsjes kan herschrijven.



Nogmaals bedankt voor de reacties en commentaar is nog altijd welkom!
Met citaat reageren