Los bericht bekijken
  #3  
Oud 12 juli 2011, 19:31
Evaatje Evaatje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 juli 2011
Berichten: 3
Evaatje is on a distinguished road
Standaard

Ik werk straks drie dagen, dus zo vaak hoef ik niet heen en weer te reizen. Met mijn man heb ik inmiddels betere afspraken gemaakt voor wat betreft de opvang van onze kinderen. De kinderen zijn groter en ik heb oppas aan huis. Bovendien hadden we afgesproken dat we gaan verhuizen naar die regio, zodat dat niet meer hoefde.

De redenen destijds om in de buurt te werken waren dat ik net een kindje had gekregen, ik midden in het schooljaar moest beginnen en dat niet lekker liep (midden in het schooljaar beginnen is nooit leuk). Meteen kreeg ik spijt (2008). Ik voelde me doodongelukkig in mijn nieuwe baan. De sfeer en de mentaliteit binnen die school paste helemaal niet bij mij.

In mijn huidige baan hoorde ik heel laat dat ik niet kon blijven. Ze hebben me tot de laatste twee weken voor de schoolvakantie aan het lijntje gehouden. Ondertussen had ik daar niet opgewacht en ben gaan solliciteren. Resultaat een baan.

Waar ik nu eigenlijk van baal is dat ik ergens over moet nadenken waarvan ik helemaal niet weet of het doorgaat. Straks zeg ik ja tegen hier en nee tegen die baan ver weg en gaat het alsnog niet door, net als bij mijn andere collega en heb ik niks.
Met citaat reageren