Los bericht bekijken
  #1  
Oud 15 maart 2012, 13:39
wysiwyg wysiwyg is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 maart 2012
Berichten: 1
wysiwyg is on a distinguished road
Standaard Radeloos...Weet niet welke richting ik op wil

Beste mensen,

Ik ben radeloos en weet bij god niet wat ik moet doen. Ik ben bijna 27 en heb mijn diploma medewerker ict beheer niv 3 en applicatie ontwikkeling niv 4. Mijn laatste diploma heb ik behaald eind 2007.

Nadat ik mijn diploma had behaald vond ik het wel tijd om me te concentreren op de dingen die ik leuk vond in het leven. Heb me een jaar lang op muziek gestort, zonder een bijbaan te zoeken en leefde van mijn spaargeld.

Na dat jaar was mijn spaargeld op en had ik heel snel een baan nodig i.v.m met geldnood. Ik solliciteerde op ict functies maar werd telkens niet uitgenodigd tot een gesprek. Ik vond een vacature bijrijder (vuilnisman) bij de gemeente. hier kon ik gelijk beginnen en dit heb ik (helaas) 2 jaar lang volgehouden.

Nu heb ik een ontzettende gat opgebouwd op mijn CV. Ik solliciteer me gek op allerlei vacatures, maar ik word maar niet aangenomen, omdat ik niet genoeg ervaring heb en er te lang uit ben...Ook voor vacatures die 'onder' mijn niveau liggen, zoals 1e lijns helpdesk (waar vaak geen diploma voor nodig is).

Ik ben depressief en weet niet meer wat ik wil in het leven. Ik heb de verkeerde keuzes gemaakt en ben er achter gekomen dat ict helemaal niks is voor mij. De dingen die ik goed kan, zijn tekenen en muziek maken. Maar weet niet in wat voor branches ik deze talenten kan toepassen.

Ik zit er over na te denken om een hbo studie te doen (mijn interesse gebied) en daarnaast te werken (bbl) want stagiaires/studenten willen ze maar al te graag aannemen. Mogelijk kan ik hierdoor weer in het bedrijfsleven terechtkomen ?

Ik ben helemaal radeloos. Ik ben bijna 27, woon nog thuis en kan geen werk vinden (die ik leuk vind). Op deze leeftijd had ik al een leuke baan moeten hebben en een eigen plek. Ik voel me een mislukkeling en ontzettend ellendig en heb het helemaal aan mezelf te danken !!

Als iemand me de juiste richting kan ophelpen zou ik het zeer op prijs stellen. Of misschien dat mensen zich in mijn verhaal herkennen en willen vertellen wat zij hebben gedaan, om hun leven weer op orde te krijgen.



Ik hoor graag van jullie,


Mvg,


R





PS: Ik zou ook heel graag mijn hbo studie zo snel mogelijk willen afronden aangezien ik er niet jonger op word. Is er een mogelijkheid om dit zo snel mogelijk te doen ?
Met citaat reageren