Los bericht bekijken
  #26  
Oud 26 augustus 2010, 14:26
Marius
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajhoff Bekijk bericht
Vandaar dat ik ook I-Tracks noemde. Comptia valt daar volgens mij ook onder. I-Tracks is bovendien op HBO niveau.



Ja, dat kan ik ook als ik eenmaal binnen ben bij een klant. Maar om binnen te komen zijn de papiertjes je toegangsbewijs.
Ben ik niet met je eens. Meestal stuur je een CV, in plaats van papiertjes. (papiertjes vragen ze alleen als ze je CV niet geloven
En in je CV kan je prima je werkervaring zetten, zoals, ik heb een puntjepuntjepuntje-systeem uitgerold bij die en dat organisatie, en ze zijn daar erg tevreden over etc. Dan ben je EN concreet bezig, EN je geeft (controleerbare) referenties op.
Of heb je nog geen werkervaring?

Zonee.. ik dus ook niet. Misschien is een oplossing om gewoon iemand te kennen die dat doet bij bedrijven en aan te bieden om gratis met ze mee te lopen als hulpje?
Of jezelf aan te melden bij zo'n bedrijf waar je je bedoelingen kenbaar maak voor zulk vrijwilligerswerk.
Ik verzin het hier ter plekke, maar ik vind het wel een goed idee die ik waarschijnlijk zelf wel ga toepassen, zolang ik er tijd voor heb.
Op een CV hoef je niet te vermelden dat het vrijwilligerswerk was, en dat je officieel niet eens in dienst was, en dat je misschien alleen maar hielp bij het kabeltrekken.

Tsja.. ik moet IETS verzinnen om aan mijn werkervaring te komen... en volgens mij heb ik wel een vriend die dat doet. met een autootje die zelfstandig langs allerlei klanten gaat om netwerken aan te leggen en apparatuur te installeren.
Ik ga het hem eens vragen ;-)
Met citaat reageren