Los bericht bekijken
  #1  
Oud 5 februari 2013, 20:16
leeuwin73 leeuwin73 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 februari 2013
Berichten: 4
leeuwin73 is on a distinguished road
Standaard Geen loon, maar behoud Wajong (3 maanden)

Hallo allemaal,

Vorige week ben ik aangenomen als Office Manager, waar ik ontzettend blij mee ben. Het duurde nogal voordat ik een baan heb kunnen vinden. Vooral ook het feit dat ik in een rolstoel zit en maar parttime kan werken.

Nu belde dus mijn baas me op dat hij met mij in zee wil gaan en dat ik volgende week voor het eerst ga beginnen. Maar wat ik nu zo raar vind is dat hij heb besproken met een UWV arbeidsdeskundige dat ik dus een proeftijd krijg van 3 maanden met behoud van mijn Wajong. Ik ben namelijk vanaf mijn 17e 80-100% afgekeurd. Dus ipv korten op mijn Wajong en dan mijn salaris voor gewerkte uren, krijg ik dus niets. Wat ik heel raar vind. Dit is mij dus niet eerder voorgekomen. Ik wilde niet meteen afwijzen. Ik wacht het gesprek volgende week af. Heeft iemand hier eerder over gehoord. Kan ik volgende week wel praten over kilometervergoeding of moet ik alles uit eigen zak betalen?

Ik hoop dat iemand advies voor me heeft, want zelf zit het me niet echt lekker. Ik wil dit niet opgeven, want het is echt een leuke functie, dicht bij huis en makkelijk te combineren met mijn kinderen.

Alvast bedankt.
Met citaat reageren