Discussie: Open stagebrief
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 11 januari 2010, 15:09
Ayay Ayay is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 januari 2010
Berichten: 2
Ayay is on a distinguished road
Standaard Open stagebrief

Hallo allemaal,

Ik heb met heel veel moeite deze stagebrief geschreven. Ik hoop dat jullie deze willen nalezen en eventueel willen verbeteren.

Geachte meneer/mevrouw,

Graag solliciteer ik naar een stageplek binnen uw organisatie.

Ik volg de opleiding Management Economie en recht aan de Hogeschool Rotterdam in Rotterdam. In het kader van mijn opleiding ben ik op zoek naar een stageplek voor de periode van februari tot en met juni 2010.

In de drie jaar dat ik de MER heb gevolgd heb ik verschillende vaardigheden mogen ontwikkelen. Hetgeen wat ik geleerd heb varieert van communicatieve vaardigheden tot het toepassen van management modellen in de praktijk. Graag zou ik mijn bestaande vaardigheden verder ontwikkelen en er vanzelfsprekend nieuwe bij willen leren.

Ik vind het belangrijk om zoveel mogelijk ervaring op te doen en ik weet dat mijn leergierigheid en enthousiasme hierbij zullen helpen. Ik kan goed samenwerken met mensen en ik ben flexibel, dus ik pas me makkelijk aan anderen of een andere omgeving aan en ik heb geen problemen met zelfstandig werken.

Ik hoop u hiermee voldoende geďnformeerd te hebben. Voor nader informatie verwijs ik u naar mijn cv en hoop dat mijn sollicitatiebrief aanleiding biedt tot een vervolg in de vorm van een gesprek.

Hoogachtend,
Met citaat reageren