Los bericht bekijken
  #2  
Oud 1 oktober 2010, 23:37
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RdC18 Bekijk bericht
Is er iemand die er verstand van heeft, om mijn stagebrief na te kijken, en zo nodig verbeteren. Het heeft erg veel haast, alsvast heeeeel erg bedankt!!

Betreft: verzoek stageplaats

Geachte heer/mevrouw,

Mijn naam is xxxx, geboren te xxxx op xxxx. Momenteel zit ik in het vierde jaar van de opleiding Financiële Administratie van xxxx.
Als onderdeel van de opleiding moet ik in het vierde leerjaar 18 weken stage lopen in de periode van 31 januari tot 3 juni 2010 2011?. Het lijkt mij heel interessant bij uw bedrijf enkele maanden stage te lopen is dat je enige motivatie?. En Na een punt komt geen "en", dat leest niet fijn ik zie een horizon vol kansen voor mijn verdere studie ontwikkeling Wat voor kansen?.

Door de vele projecten Wat voor projecten? die ik tijdens mijn opleiding heb gedaan heb ik ervaring in groepswerken ??, is dat de enige ervaring?, en na een komma komt geen "en" samenwerken is heel belangrijk voor een organisatie Is samenwerken het enige dat belangrijk is voor een organisatie?.

In het bijgevoegde Curriculum Vitae kunt u "kunt u onder andere lezen...... welke opleidingen ik heb gevolgd en welke bekwaamheden en activiteiten Heb je activiteiten ontwikkeld? die ik in de loop der tijd heb ontwikkeld. Uiteraard ben ik bereid deze brief in een gesprek nader toe te lichten.

Een goedgunstig antwoord uwerzijds zie ik met belangstelling tegemoet en bij voorbaat dank ik voor u te nemen moeite. Vind ik zwaar "over the top"

Hoogachtend,

___________
xxxx

Bijlage: Curriculum vitae

Zoals je kunt lezen heb ik een aantal zaken in het rood erbij gezet, kijk er eens naar.
Ik lees niets over je motivatie (waarom wil je juist bij dit bedrijf stage lopen?)
Met citaat reageren