Los bericht bekijken
  #5  
Oud 1 augustus 2012, 13:26
Caily Caily is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 juli 2012
Berichten: 13
Caily is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor jullie feedback. Ik heb inmiddels een brief, maar wel weer voor een andere sector. Ik verneem graag wat jullie hiervan vinden.




Naam
Adres
Postcode, woonplaats


Plaats, 01-08-2012


Bedrijf
Afdeling
Contactpersoon
Adres
Postcode, woonplaats


Betreft: sollicitatie voor Montage medewerker



Geachte heer/mevrouw naam,

Graag stel ik me voor als een sportieve, sociale en enthousiaste man. Omdat ik erg geďnteresseerd ben in deze functie, wil ik hier graag naar solliciteren.


Ik heb ruim 28 jaar ervaring opgedaan als algemeen medewerker bij ****. Direct na afronding van mijn opleiding aan de LTS in **, ben ik in vaste dienst gekomen bij dit bedrijf. U bent op zoek naar een montagemedewerker, die ook graag het beste uit zichzelf haalt. Mijn werk doe ik goed en zie wat er gedaan moet worden. Graag zou ik bij *** willen werken, omdat werken in de metaal mij nog steeds erg uitdaagt.


Het werk binnen uw bedrijf spreekt me bijzonder aan, omdat mijn ervaring aansluit bij de functie als montage medewerker. Uiteraard ben ik zeer gemotiveerd om een cursus/opleiding te volgen om mijzelf te verbeteren. Ook wil ik aangeven flexibel te zijn en ben bereid op zon- en feestdagen te werken.

Graag licht ik mijn motivatie en cv verder toe in een gesprek. Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,


Naam


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren