Los bericht bekijken
  #1  
Oud 25 januari 2007, 12:00
senita senita is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2007
Berichten: 9
senita is on a distinguished road
Red face Stagebrief: A.U.B controleren/verbeteren

Is er iemand die er verstand van heeft, om mijn stagebrief na te kijken, en zo nodig verbeteren. Het heeft erg veel haast, alsvast heeeeel erg bedankt!!!!



Geachte mevrouw ......,

Graag solliciteer ik naar een stageplek binnen uw organisatie.

Ik volg de opleiding Helpende Welzijn niveau 2 via het NTI. In het kader van mijn opleiding ben ik op zoek naar een stageplek voor de periode van februari tot en met juni 2007.

Zoals vermeld in mijn CV heb ik een tijd geleden al snuffelstage bij uw organiatie gelopen. Het is mij toen al erg goed bevallen, vandaar dat mijn voorkeur nu ook weer uitgaat naar een stageplek binnen uw instelling. Naast de snuffelstage bij uw organisatie heb ik ook ervaring opgedaan door een aantal van mijn familieleden te verzorgen, waar het bij nodig was.

Men typeert mij als een initiatiefnemer met aanpakkersmentaliteit. Bovendien ben ik zeer leergierig, vriendelijk en collegiaal. Graag zou ik deze eigenschappen inzetten tijdens een stageperiode binnen uw organisatie. Ik hoop dan ook dat u mij de mogelijkheid biedt om mijn CV in een persoonlijk gesprek nader toe te lichten.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,


…………. ……….
Met citaat reageren