Los bericht bekijken
  #2  
Oud 2 april 2008, 22:53
Brigitte Brigitte is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2006
Berichten: 76
Brigitte is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief voor een opleiding verzorgende bbl

Enthousiaste brief... wel wat aanmerkingen. Ik hoop dat je er wat aan hebt! Heel veel succes!!!

Rotterdam,31 maart 2008

xxxxxxxx
t.a.v. XXX XXX ,afdeling Opleiding
Postbus 10
5340 BE ROTTERDAM

Betreft:sollicitatie Opleing tot Verzorgende (geen hoofdletters)
Geachte mevrouw Xxxxx,


Naar aanleiding van ons prettige telefonisch (e gesprek of telefoongesprek?) van 31 maart,stuur ik u deze sollicitatiebrief met curriculum vitae.

Sinds 2005 ben ik naar Nederland gekomen. (Sinds 2005 woon ik in Nederland) (Tijdens mijn inburgeringscursus ben ik geslaagd voor het staatsexamen)
in plaats van: In Nederland heb ik de inburgeringscursus gevolgd tot nu toe.
Tijdens de cursus ben ik de Staatexamen geslaagd.

Nu ik bijna klaar ben met mijn huidige opleiding,en (dit kan weg) ik wil graag verder studeren. Na dat ik de open (spatie hiertussen) dag van jullie in Rotterdam XXX XXXX zorgcentrum ben geweest(beter is: heb bezocht) , heb ik belangstelling in de verzorgende(BBL) opleiding.

De opleidingsplaats voor verzorgende binnen uw organisatie spreekt mij enorm aan. Ik vind fijn om voor zo’n grote organisatie te werken en leren. Het lijkt mij erg leuk om met mensen te werken en wat voor ze te kunnen betekenen. Ik wil graag kleur van mezelf en andere mensen in het leven bregen. Ik breng met mijn enthousiasme graag kleur in het leven van andere mensen. Ik houd van een afwisselende maar ook (van)verantwoordelijke werk.

Ik heb als een chef 17 jaar in de horeca sector 17 jaar gewerkt. Doordat (beter is: Hier) heb ik goede contactuele eigenschappen kunnen opbouwen en geleerd te luisteren. Ik bleek stressbestendig te zijn. Bovendien ben ik flexibel, geduldig en enthousiast. Ik kan goed zelfstandig en tevens in teamverband werken. Ik ben leergierig en houd van een afwisselende baan. (niet te veel met IK beginnen dat is niet zo mooi: Afwisselend werk spreekt mij aan en ik ben leergierig. Deze eigenschappen maken mij geschikt voor de functie in uw organisatie.

Ik stel het op prijs als u mij voor een gesprek uitnodigt.

Met vriendelijke groeten,

Bijlage:CV
Met citaat reageren