Los bericht bekijken
  #11  
Oud 2 mei 2009, 14:30
WendyB
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Na full-time werken weer full-time studeren?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk_ Bekijk bericht
Ook financieel gezien niet toe zijn geweest aan HBO is onzin. Met studiefinanciering, een IBG-lening en een bijbaan studeren honderdduizenden HBO/WO-ers iedere jaar wel gewoon. Je hebt dus een persoonlijkheid die zoekt naar excuses. Daarmee kom je er niet. Je moet risico nemen om resultaten te bereiken in het leven.
Sorry wat je zegt klopt niet helemaal.
Jij weet niet hoe het bij mij altijd gegaan is. Ben absoluut niet gewend aan luxe integendeel, maar nu ik werk kan ik bepaalde dingen doen die een student normaal gesproken ook doet... maar die ik nooit kon doen omdat ik in zo'n bizarre situatie zat thuis.
De situatie was echt bizar dat klopt....
Misschien ben ik wel bang om risico te nemen, dat kan........... dat komt dan door de dingen die gebeurd zijn. Ergens heb ik nog geen keuze gemaakt, ik weet zelf gewoon niet wat het beste is. Toerisme is vooral in deze tijd van de recessie een gevoelige branche.
De kans op een baan is veel kleiner als de hbo die ik kan gaan doen via mijn werk.
Verder zit ik gewoon heel erg met het leeftijdprobleem,..... ook dat komt waarschijnlijk door wat er gebeurd is, maar ik geloof gewoon dat ik graag toekomstzekerheid wil......
....
Met citaat reageren