Los bericht bekijken
  #14  
Oud 2 mei 2009, 16:46
Jolan21 Jolan21 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 juli 2007
Berichten: 2
Jolan21 is on a distinguished road
Standaard Re: Na full-time werken weer full-time studeren?

Heej Wendy,

Henk heeft wel een beetje gelijk in het feit dat je smoesjes bent aan het zoeken door je onzekerheid. Je hebt verschillende doelstellingen en je moet zelf even nadenken over welke je belangrijker vindt. En je kunt ook 4 dagen werken/1 dag naar school in de opleiding die jij wilt. Dan kun je je huidige baan behouden en op jezelf wonen.

Je zegt dat je HTRO fulltime binnen 3 jaar kunt halen. Wat is 3 jaar tegenwoordig nog. De jaren vliegen voorbij en dan ben je tenminste iets aan het doen wat je wilt. En doordat je nog bij je moeder woont heb je weinig te verliezen. Hou de droom nog 2 jaar in je hoofd en als je in de 3de zit dan ga je op jezelf. Je mag bij de HBO € 550,- lenen, gebruik dit in laatste jaar zodat je dan op jezelf kan wonen.

Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik gok op het feit dat je nog thuis woont dat je niet ouder bent dan 25 jaar. Dit is niet oud voor een HBO opleiding. Ik ben 23 jaar en 12 weken geleden begonnen met een 4 jarige HBO opleiding. Mijn broer is 28 en wilt nu de HBO af te maken, weliswaar met 4 dagen werken/1 dag naar school.

Het belangrijkste is dat je keuze komt uit je dromen niet je angsten.


Nog een prettig weekend,

Jolan.
Met citaat reageren