Los bericht bekijken
  #5  
Oud 28 juni 2007, 00:09
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Thumbs up Re: Te oud voor een nieuwe baan?

Bedankt voor de tips!! Mijn moeder wilde de openingszin toch maar zo houden, maar we hebben de brief wel aangepast, alleen moeten we nog wat doen met de laatste tip, een hele goede! Bedankt.

(versie 2)
In de xxxx las ik uw vacature waarin u vraagt naar een administratief medewerker.
Naar aanleiding van het telefoongesprek van maandag 25 juni met xxxx ben ik nog meer geďnteresseerd geraakt. Ik wil dan ook graag solliciteren naar deze functie.

Uit uw vacature blijkt dat u het belangrijk vindt om de klant centraal te stellen. Dit spreekt mij zeer aan. Bij mijn huidige werkgever mis ik deze instelling en dit is dan ook de reden dat ik op zoek ben naar een nieuwe baan.

Tijdens mijn jarenlange ervaring als administratief/secretarieel medewerkster heb ik veel ervaring opgedaan in het werken met MS Office, correspondentie met klanten, het afhandelen van binnenkomend telefoonverkeer, het invoeren van contracten etc. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het afhandelen van klachten en neem verscheidene taken van de manager waar wanneer zij niet aanwezig is.

Tijdens mijn loopbaan heb ik bewezen dat ik goed zelfstandig kan werken. Daarnaast vind ik goed contact met collegae zeer belangrijk en hecht veel waarde aan een goede werksfeer. Ik kan goed in teamverband werken en met stressvolle situaties omgaan. Nieuwe taken maak ik mij snel eigen, ik ben flexibel en zeer gemotiveerd om een nieuwe uitdaging aan te gaan.

Ik hoop van harte dat ik deze brief tijdens een gesprek verder zou mogen toelichten.
Met citaat reageren