Los bericht bekijken
  #5  
Oud 11 november 2014, 15:14
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Ja ik heb de studie al uitgekozen en dat word International Business, en dat word dan de Rijksuniversiteit Groningen of Universiteit of Maastricht.
Groningen of Maastricht, geografisch gezien kunnen de universiteiten niet verder uit elkaar liggen :-)
Citaat:
Voor beiden hebben ze een wiskunde A eis op VWO-Niveau en om zo een cursus te halen moet ik ook 800 circa betalen, maar dat moet ik maar voor lief nemen denk ik..
Je moet die test ook echt met een voldoende afsluiten, want anders kun je niet aan de loting meedoen. Realiseer je dat je ook uitgeloot kunt worden. Zorg dus voor een plan B.

Citaat:
Maar qua titel heb je dus gewoon dezelfde dan? Vanaf 1 januari 2014. Stel ik haal in 2016 me diploma voor HBO IBMS (Ik had al gebeld en dit werd erkend door de NVAO) dan heb ik gewoon dezelfde titel als ik IBMS HBO op WO niveau (International Business) deed?
Nee, bij IMBS krijg je de titel BBA (Bachelor of Business Administration). Als je de bacheloropleiding International Business aan de universiteit hebt afgerond, heb je de titel BSc. Doe je daarna nog een master, dan ben je MSc.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren