Los bericht bekijken
  #4  
Oud 8 juli 2012, 01:32
Bloempje Bloempje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 juli 2012
Berichten: 3
Bloempje is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Bekijk bericht
Ging het 3 jaar geleden dan helemaal mis? En haken ze daar nu op af? Dat zou je toch niet verwachten na 2 goed verlopen sollicitatiegesprekken.

Hoe komt het trouwens dat deze werkgever over een assessmentrapport van jou van 3 jaar geleden beschikt?
Begin 2010 heb ik eerst een gesprek gehad met de teamleider. Het was een goed gesprek en ik mocht door naar de volgende stap, assessment dus. Als ik de assessment goed had gemaakt dan mocht ik door naar de tweede gesprek. Dus helaas afgewezen.

Vorige maand heb ik opnieuw gesolliciteerd. Tijdens mijn eerste gesprek heb ik aangegeven dat ik een assessment heb gemaakt in 2010 (en erbij gezegd dat het niet goed
is gegaan). Volgens haar zou het geen probleem zijn omdat ze onder de indruk was van mijn enthousiasme en antwoorden op de vragen. Nadat ze had overlegd met haar 'baas' en P&O mocht ik door naar de tweede gesprek.

Na een week kreeg ik een telefoontje dat ze mijn assessment erbij hebben gehaald en dat ze niet met mij verder willen gaan omdat het niet goed eruit ziet! Terwijl de tweede gesprek, volgens hem, heel goed is gegaan!! Ik mag hem ook niet overnieuw mogen maken omdat het volgens hem niet zo veel zal veranderen na 2 jaar.

Ze hebben een hele archief van mij; hoevaak ik heb gesolliciteerd, hoevaak ik gesprekken heb gehad en de assessment dus. Dit heeft P&O mij verteld :s
Ik vraag mij nu eigenlijk af of dit wel mag? Zoja? Hoelang worden mijn gegevens bewaard? Wanneer wordt de uitslag van de assessment vernietigd? Of blijft dat mij levenslang volgen?
Met citaat reageren