Los bericht bekijken
  #3  
Oud 28 november 2011, 16:20
MurronQ MurronQ is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 november 2011
Berichten: 7
MurronQ is on a distinguished road
Standaard

Hallo Stefanie, ik heb in blauw wat dingen aangegeven die je zou kunnen aanpassen.

Betreft: vacature Assistent storemanager

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw advertentie op *******, reageer ik op de vacature Assistent storemanager.
In 2008 ben ik begonnen aan de reeds afgeronde opleidingdubbele punt mag weg Confectie, aan het xxxx . Na deze opleiding heb ik gekozen om door te studeren, in de richting Communicatie. Dit heb ik gedaan met de gedachte dat ik dan makkelijker de arbeidsmarkt zou kunnen betreden. Nu blijkt dat voltijd studeren toch niet echt meer iets voor mij is.

Uw vacature spreekt mij aan omdat ik graag in de modebranche zou willen werken. Ik ben iemand die houdt van een uitdaging en zich graag wilt blijven ontwikkelen. Daarom zijn de doorgroeimogelijkheden echt een plus voor mij. Daarnaast beschik ik van nature over goede communicatieve en sociale eigenschappen. Tevens ben ik goed in staat zelfstandig te werken. Tenslotte heb ik veel (mag weg) verschillende soorten ervaringen in de modebranche, mede door de stages die ik heb gelopen tijdens mijn opleiding Confectie (Zie CV). Naast deze opleiding heb ik ook de (mag weg) ‘Algemene ondernemersvaardigheden’ behaald, waardoor ik over de nodige kennis beschik zoals bijvoorbeeld Marketing en P&O.
Op het moment werk ik in de Horeca. In mijn huidige baan in de Horeca heb ik een leidinggevende functie. Ik werk vaak zelfstandig. Dit houdt dan ook (mag weg) in dat ik de verantwoordelijkheid heb over de zaak, de te behalen omzet en het eventueel aanwezige personeel. Door deze baan heb ik ook ervaring met rapporteren. Deze vaardigheden kan ik bij u in uw organisatie inzetten en verder ontwikkelen.

Tot slot ben ik woonachtig in xx. Ik beschik over een rijbewijs en auto waardoor xxxx makkelijk te bereiken is. Tevens rijden er treinen die er zó zijn.

Ik vertrouw erop dat u mijn sollicitatie wilt bespreken/overdenken en dat deze aanleiding is voor een oriënterend gesprek.
Voor nadere informatie verwijs ik u naar mijn curriculum vitae.

Met vriendelijke groet,[/QUOTE]

Hopelijk kun je er iets mee en succes met je sollicitatie!
Met citaat reageren