Los bericht bekijken
  #1  
Oud 29 november 2011, 13:57
peetje-23 peetje-23 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 november 2011
Berichten: 3
peetje-23 is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie administratie kraamzorg

Goedemiddag,

Wie wil mij helpen met mijn brief. Ik ben al 12 jaar werkzaam bij dezelfde werkgever en wil graag wat anders. Wel weer in de administratie.
Maar aangezien ik nog nooit een brief heb hoeven schrijven vind ik dit erg moeilijk. Ik wil graag een functie in de administratie in de kraamzorg. Dit lijkt mij erg leuk. Aangezien er nergens hier vacatures voor administratief medewerkster staan wil ik open sollicitatie`s gaan sturen.
Ik heb nu dit.

Alvast bedankt!

Geachte mevrouw,

Graag wil ik met deze brief mijn belangstelling uiten voor een administratieve functie in uw bedrijf. Mijn voorkeur gaat uit naar een baan van 20 tot 24 uur per week.

Als moeder van 2 jongen kinderen trekt de kraamzorg mij erg aan. Ik hou heel erg van baby`s en kinderen en vind de zwangerschap een enorm leuke periode uit het leven van een vrouw. Het contact met zwangere mensen spreekt mij daarom erg aan en door mijn eigen ervaringen kan ik mij goed inleven. Het inplannen van de medewerkers en het verwerken van gegevens zijn mijn favoriete werkzaamheden in mijn huidige baan.

Ik ben erg flexibel en vind het geen probleem om in het weekend en in de avond/nacht te werken. Ook ben ik in het bezit van een rijbewijs dus vervoer is nooit een probleem.

Mocht er in de toekomst een vacature bij u vrijkomen dan zou ik graag mijn motivatie persoonlijk komen toelichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren