Los bericht bekijken
  #1  
Oud 27 mei 2008, 12:32
CJ13 CJ13 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 mei 2008
Berichten: 2
CJ13 is on a distinguished road
Exclamation Sollicitatie voor BBl leerwerkplek

Hallo,

zag net dat je hier je sollicitatiebrief kunt laten zien voor feedback. Dat is mooi want ik ben opzoek naar een leerwerkplek voor na de zomervakantie.
Ik hoop dat jullie me nog wat feedback kunnen geven.

Adres van sollicitant

Adres van instantie

Betreft: Sollicitatie BBL leerwerkplek

Geachte Heer/Mevrouw,
Na de zomervakantie wil ik graag starten met de BBL opleiding SPW niveau 4 en na aanleiding van mijn telefoontje heb ik vernomen dat er nog stageplaatsen beschikbaar zijn.
Ik ben op zoek naar een stageplaats voor minimaal 20 uur per week en de startdatum is 14 augustus 2008.
Graag zou ik bij *** deze stage willen lopen.

Wat mij trekt aan de *** is dat er de mogelijkheid is om ervaring op te doen in een expertise gebied in een uitdagende omgeving. En ik wil graag van de kans gebruik maken om te leren van gemotiveerde collega’s.

Ik heb ervaring opgedaan tijdens mijn vrijwilligerswerk met ouderen en zou dit graag verder willen voortzetten en verder uitdiepen.
Het geeft me veel voldoening om met mensen te werken en ben erg enthousiast om van deze stage een succes te maken.

Ik hoop dat het mogelijk is bij uw instelling een stageplaats te verkrijgen. Graag licht ik mijn brief en CV in een persoonlijk gesprek aan u toe.

Met vriendelijke groet,

handtekening

naam
Met citaat reageren