Los bericht bekijken
  #10  
Oud 5 maart 2011, 14:02
Amy88 Amy88 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2011
Berichten: 13
Amy88 is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar Amy88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnhommes Bekijk bericht
Ten eerste: als ik dezelfde vacature heb gevonden op de website, dan verwachten ze dat je via het formulier solliciteert. Stuur de brief dus alleen als je de kans krijgt deze toe te voegen, anders denken ze misschien dat je geen instructies kan opvolgen.

Als je een brief via e-mail of op papier stuurt, zorg dan dat er ook een afzender, geaddresseerde, datum en onderwerpregel opstaan.

Je zegt nogal weinig specifieks over je interesses en ervaring. Je legt vooral de nadruk op het werken in teamverband, maar uit de brief blijkt niet of je de nodige verkoopervaring of "mensenkennis" hebt. Zet ook je cv er eens bij. Ik denk dat je jezelf nog veel meer kan verkopen met kennis en vaardigheden die ik nu nog niet van je ken.

Ik heb mijn sollicitatiebrief aangepast. Ben erg benieuwd of dit er wat meer op lijkt of niet. Ben er namelijk niet zo heel erg goed in .
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Geachte meneer XXXX.doc‎ (23,5 KB, 78x gelezen)
__________________
"At the end of the day, it comes down to this. The way we choose to see ourselves, it limits who we can be. Step outside the box, and you might learn something. Because we are more capable then we imagine. Because we all have it in us to do things we've never done before. Because sometimes we can surprise even ourselves.."
Met citaat reageren