Los bericht bekijken
  #6  
Oud 1 april 2012, 17:19
BenK BenK is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 februari 2012
Berichten: 17
BenK is on a distinguished road
Standaard

Beste nieuwbegin,

Ik jouw inleiding heb je een belangrijk item aangegeven waarom je wilt solliciteren. Dit komt wat minder sterk naar voren in de 4e alinea (zie ook commentaar van Danjel). Duidelijker aangeven waarom je deze functie wilt.
Ik zou een combinatie maken van de 3e en 4e alinea en de aangegeven zinnen over werkervaring in je cv opnemen.

zoiets als:
De heer xxxxxxxxxxx gaf in het telefoongesprek aan een secretaresse te zoeken met de volgende belangrijke eigenschappen; sociaal, flexibel en het goed overzicht behouden bij onder andere projecten en processen. In mijn huidige functie van secretaresse heb ik veel ervaring opgedaan in klantgericht werken en in het monitoren van processen en projecten binnen de zorg. Met mijn ruime ervaring op secretarieel en administratief gebied kan ik u uitstekend ondersteunen in de diverse taken zoals vermeld in de vacature.

In mijn huidige functie werk ik in een secretariaat voor de ondersteuning van meerdere medewerkers binnen onze organisatie. In deze functie heb ik de afgelopen periode ook langere tijd voor één persoon mogen werken (en hiermee sla je een brug naar het project "procesontwikkeling richtlijn ...enz, waarbij je voor één procesbegeleider hebt gewerkt, en dat je in je cv gaat noemen en waar men heel tevreden over was).
Deze periode, waarbij ik verschillende werkzaamheden voor deze ene persoon heb mogen verrichten, heeft mij veel arbeidssatisfactie gebracht. Helaas is dit door de opzet binnen het bedrijf niet altijd mogelijk. Dit is dan ook de reden waarom ik graag naar uw vacature solliciteer.


Ik hoop dat je er iets mee kunt. Succes!
Met citaat reageren