Los bericht bekijken
  #7  
Oud 17 augustus 2011, 16:41
Ana Ana is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 augustus 2011
Berichten: 4
Ana is on a distinguished road
Standaard

Nou ik denk dat ik wel full time op kantoor zou kunnen zitten, mits ik veel uitdaging en contact met klanten etc heb. Mijn Spaans is goed, maar niet vloeiend hoor. Vooral na een tijd in NL merk je dat het achteruit gaat.

Hoe kom je zo bij Latijns Amerika eigenlijk? Door de reizen en de muziek? Ik luister daar ook heel erg veel naar! Afgelopen weekend was ik op de Antilliaanse feesten. Daar waren Grupo Gale en Don Omar o.a.

Iets sociaals dus. Ja ik denk ook dat je zelf dingen moet ondernemen. Meeste mensen kiezen voor veilig een baan van 9-17 maar dat houdt ook vaak in dat je dan aan 1 plek gebonden bent: kantoor. Ik zou eens op Internet kijken en veel surfen, en me laten inspireren. Bijvoorbeeld op de website van Grenzeloos Ondernemen.

Ja ik ben in Ciudad de Mexico, Guadalajara, Queretaro, Puebla, Sayulita, San Cristobal de Las Casas, Palenque, Tulum en Playa del Carmen geweest. Colombia is niet gevaarlijk als je maar verantwoord reist, en daarbij niet snachts gaat reizen. Ook heb ik onstabiele gebieden niet bezocht, bv aan de oostkant van het Andes. Daar zat (of zit?) de Guerilla. Het is een prachtig land, en de mensen zijn de aardigste die ik ooit heb ontmoet. Het valt zeker mee, zo heeft zelfs FOX reizen nu Colombia in het pakket zitten!
Met citaat reageren