Los bericht bekijken
  #6  
Oud 25 januari 2010, 15:27
PumpkinPie PumpkinPie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 januari 2010
Berichten: 4
PumpkinPie is on a distinguished road
Standaard Re: Opleiding doen bij LOI, NTI, NHA, etc..?

Ik weet niet of ik erg kan helpen aangezien ik geen ervaring heb met die richtingen, maar een nadeel van de NTI vond ik dat hun online huiswerk insturen mogelijkheid bij mij in ieder geval niet goed werkte. Ik deed de cursus korte verhalen en romans schrijven voor een maand op proef, maar de knop "huiswerk insturen" was op het intranet nergens te vinden. Op de handleidingen was hij duidelijk te zien, maar online insturen was dus niet mogelijk. Per post kon ook, maar dan moest je extra bijbetalen voor speciale enveloppen. Dat vond ik jammer. Daarnaast vond ik drie zendingen lesmateriaal voor een jaar erg weinig en 37 euro voor de begeleiding per maand erg veel. Ik heb de proefmaand dan ook niet afgemaakt.

ik zit nu bij de nha voor de hobbycursus korte verhalen schrijven en dat bevalt me erg. Ik krijg iedere maand 4 lessen toegezonden en betaal zo'n 19 euro per maand. Ik doe het allemaal in mijn eigen tempo (ik loop wel achter nu) en wordt altijd heel vriendelijk teruggemaild met huiswerk evaluatie, al duurt het wel een paar dagen voor ik wat terug heb.
ik vind de nha daardoor prettiger in omgang, hoewel ik geen ervaring heb met de wat grotere opleidingen zoals hbo of mbo
Met citaat reageren