Los bericht bekijken
  #2  
Oud 17 juli 2015, 09:28
Anoukvb Anoukvb is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 november 2013
Berichten: 12
Anoukvb is on a distinguished road
Standaard

Hoi Flinnel,

Helaas is dit op dit moment met heel veel opleidingen aan de hand. Maar misschien heb ik wel een tip.
Ik heb geen idee wat je precies gedaan hebt in je studie, maar je schrijft dat je ook logo's ontwerpt.
Er zijn tegenwoordig een aantal online platformen waar je aan ontwerpwedstrijden mee kan doen. (Bijv. Wannalogo) Dit kan je misschien helpen wat ervaring op te bouwen als freelancer? Wanneer een opdrachtgever jouw ontwerp kiest krijg je hier ook voor betaald.
Ik weet niet of je hiervan op de hoogte bent

Voor de rest zijn er op dit moment heel veel jonge mensen buiten hun vakgebied aan de slag. Zo heb ik mijn HBO Management Toerisme behaald in 2012 en ben ik nu administratief medewerkster, waar ik helemaal niets aan mijn diploma heb. Het is op dit moment inderdaad zo dat er overal stages, werkervaringsplaatsen en vrijwilligersplekken worden aangeboden. (waarom een kracht aannemen, als je mensen voor bijna noppes kan laten werken?)

Ik weet niet of je de financiën hebt om eventueel nog verder te leren, (was bij mij niet het geval), richting marketing o.i.d.?
Met citaat reageren