Los bericht bekijken
  #1  
Oud 8 oktober 2008, 11:59
jolanda jolanda is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 2
jolanda is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medewerker commerciële binnendienst bij een makelaar

Hallo,

Wat vinden jullie van deze brief, het gaat om de functie medewerker commerciele binnendienst bij een makelaarskantoor.
Het lijkt me een geweldig leuke baan, ze vragen iemand voor 40 uur of evt. duo-baan 2x20 uur. De brief moet voor 12 oktober binnen zijn (per mail)
Hier mijn brief:

XXXX
XXXXX
XXXX

Betreft: sollicitatie medewerker commerciële binnendienst

XXXXX, 8 oktober 2008


Geachte Mevrouw XXXXXX,

Zoals het briefhoofd waarschijnlijk al doet vermoeden, ben ik zeer geïnteresseerd in de functie medewerker commerciële binnendienst bij XXXXXXXX voor 20 uur per week, mijn naam is Jolanda XXXX en stel mij graag voor als kandidaat voor deze functie.

Na het lezen van de vacature was ik meteen verkocht, dit is een functie die bij mij past! De makelaardij is een vakgebied dat me erg aanspreekt, huizensites zoals Funda.nl bezoek ik regelmatig om op de hoogte te zijn van wat er in de regio te koop staat en verkocht is. U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten die zeer leergierig is en zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Van nature ben ik dienstverlenend ingesteld. Ik ben accuraat, geduldig en resultaatgericht.

Begin dit jaar heb ik de opleiding Management assistent afgerond, een opleiding die perfect aansluit bij de werkzaamheden omschreven in de vacature.
Om ook de nodige praktijkervaring op te doen, ben ik in augustus 2007 aan het werk gegaan bij XXXXXXXXXX als verkoopmedewerker/ administratief medewerker. Hier besefte ik hoe leuk de combinatie van commercieel en dienstverlenend is, ik zie het als een uitdaging om goed advies mee te geven, maar ook net dat beetje extra te verkopen. Een omschrijving van mijn werkzaamheden kunt u vinden in mijn curriculum vitae, opgenomen in de bijlage.

Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar de kans ‎mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren