Los bericht bekijken
  #4  
Oud 16 september 2008, 14:01
Lina Lina is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 82
Lina is on a distinguished road
Standaard Re: Mijn eerste ervaring met het NCOI

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Daar heb ik, en jammer genoeg velen met mij, een heel andere ervaring mee. Vanaf module 1 van HBO Management is het eigenlijk verkeerd gegaan. Dat gaat van verkeerde informatie, late levering materiaal tot slechte begeleiding, geen feedback, geen antwoord van docenten op vragen, rare mailtjes. Je kan het zo gek niet noemen of ik heb er ervaring mee. Van de 5 modules die ik nu achter de rug heb is er geen 1 naar behoren verlopen, heb ik geen 1 goede begeleider gehad en is de communicatie met het NCOI geen 1 keer goed geweest. Ik zou echt niemand aanraden een opleiding bij het NCOI te volgen. Wij overwegen juist een klacht in te dienen bij het Min. OCW en Radar of Kassa in te schakelen.
Heel jammer dat dit soort ervaringen ook voorkomen.
Bij iedere module wordt gevraagd een evaluatieformulier in te vullen, ben je niet tevreden over de docent, vul dan overal een 1 in. Dat merken ze echt wel. En net zo bij het deel over het NCOI zelf.

Mijn ervaring is dat als genoeg mensen (het liefst tegelijk) klagen over hetzelfde onderwerp er wel degelijk iets mee gedaan wordt.
In onze groep hebben we bijvoorbeeld vorig jaar massaal geklaagd over één van de leslocaties, met als gevolg dat we daar nu niet meer naartoe hoeven. Het kan dus wel, maar het ligt er heel sterk aan hoe je jezelf opstelt.

Ze houden bij het NCOI al je reacties, zowel schriftelijk (ook email) als telefonisch, bij in een soort van logboek.

Nogmaals, ook ik heb minder goede ervaringen, maar met datgene wat nu niet lekker gelopen is kan ik nog steeds leven. En anders trek ik weer aan de bel. Ik heb wat dat betreft een enorme plaat voor mijn kop, ik heb liever dat ze bij zichzelf denken 'daar heb je die zeikerd weer' dan dat ik mijn mond hou over dingen die me ergeren. Als je niets meld, veranderd er zeker niets
Met citaat reageren