Los bericht bekijken
  #2  
Oud 19 januari 2013, 00:03
crow crow is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 3 september 2011
Berichten: 37
crow is on a distinguished road
Standaard

Beste bianca83,

Waarom maak je je zorgen om hoe je je depressie precies gaat omschrijven? Als je lang thuisgezeten hebt dan is dat zo en zolang je niets gedaan hebt dat direct relevant is voor het werk dat je zou willen doen, dan is dat verloren tijd, hoe je het ook omschrijft. Ik zou niet zeggen dat je depressief was, aangezien dat ze gewoon niets uitmaakt. Mocht je enige ervaring hebben, dan zou ik het bondig omschrijven. Je kunt beter de nadruk leggen op het feit dat je weer aan het werk wilt. Ik zou alleen zeggen dat je bij je vader hebt gewerkt als je dat inderdaad gedaan hebt EN hard kunt maken door middel van officiele documenten.

Hou er rekening mee dat veel mensen licht administratief werk willen doen. Er is veel concurrentie en als je geld met je werk wilt verdienen zul je misschien eerst andere klussen moeten doen.

Heb je eraan gedacht dat gelijk betaald werk doen misschien een te grote stap is? Zie je mogelijkheden voor vrijwilligerswerk of anders onbetaald werk doen?

Dan stel dat je inderdaad morgen een administratieve baan zou krijgen. Hoe lang zou je het volhouden? En zou je het nog tenminste een beetje interessant kunnen vinden?

Tenslotte: Je vader is psycholoog. Hij werkt thuis. Hoe komt het in vredesnaam dat jij een depressie hebt?

Groeten,

crow
Met citaat reageren