Los bericht bekijken
  #7  
Oud 16 februari 2010, 21:01
jimigi jimigi is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2010
Berichten: 16
jimigi is on a distinguished road
Standaard Re: Waardeloos cv hoe los ik dit op?

Hoi Rosina,

Bedankt voor je reactie, hier heb ik zeker wat aan. Ik zit echt helemaal vast, wil het zo graag en zie hier op carrieretijger zoveel tips en varianten dat ik teveel combineer en er een zooitje van gemaakt heb.

Helaas heb ik na de opleiding die ik niet afgerond heb geen opleiding meer gedaan, wel trainingen maar deze heb ik apart onder gebracht omdat dat m.i. minder zwaar weegt dan een opleiding.

Dat van de psychische kant heb ik inderdaad aangepast, ik was dezelfde mening toegedaan als jij en was ook bang dat het over kwam alsof ik depri ben geweest ofzo wat totaal niet het geval is. Ook heb ik de brief wat zekerder geformuleerd. Ben nog steeds aan het schaven, de brief is inmiddels totaal anders dan ik hem hier gepost heb, maar het ging mij uiteindelijk ook met name om mijn cv.

Waarom hobbys weglaten? Omdat deze niet relevant zijn voor de functie? Ik heb altijd begrepen namelijk hobbys te vermelden zodat men een beetje een beeld kreeg wat voor mensen ze voor zich hebben.

verlengde armfunctie is inderdaad vakjargon. En talenkennis en software is in mijn branche niet relevant. Vandaar dat ik dit er niet in heb zitten.

Bedankt voor de feedback, ik hoop dat ik het vanacht kan gaan versturen
Met citaat reageren