Los bericht bekijken
  #36  
Oud 11 september 2010, 14:33
baasT baasT is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 september 2010
Berichten: 2
baasT is on a distinguished road
Standaard HBO Bedrijfskundige informatica als carriereswitch

Allereerst ben ik nieuw op dit forum dus ik heb nog niet alle onderwerpen doorgelezen.

Voor degenen die de bovengenoemde opleiding hebben gevolgd of voor degenen die studeren bij LOI.

Valt een baan te combineren met de studie ook al heeft het op dit moment geen raakvlakken met mijn huidige baan?
Ik wil namelijk een carriereswitch gaan maken omdat ik in mijn huidige baan niet gelukkig denk te worden.
Enkele problemen kunnen zijn. Ik heb twee jonge kinderen en heb een inkomen nodig.

De studies mbt informatica spreken mij enorm aan. Ik heb altijd altijd al wel een affectie gehad met computers en alles daarom heen. De bovengenoemde opleiding, HBO B.I. lijkt mij ook erg breed van aard en lijkt een leuk perspectief te bieden voor de toekomst. Om theorie en praktijk af te wisselen.

Het enige wat mij op dit moment tegenhoud is het volgende,
-Omdat ik nu geen relevante werkplek heb en uiteindelijk toch een stage moet gaan lopen ben ik heel erg benieuwd of er mensen zijn die ook met diet probleem te kampen hebben gehad? EN zo ja ik ben erg benieuwd naar oplossingen hiervoor.

Zelf dacht ik aan iets van betaalde stages aan het eind van drie jaar studie met een soort van garantverklaring voor de werkgever??

Wie helpt mij uit de brand.
Met citaat reageren