Los bericht bekijken
  #3  
Oud 3 mei 2011, 21:12
Linda1985 Linda1985 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 april 2011
Berichten: 71
Linda1985 is on a distinguished road
Standaard

Dank voor je reactie!

De reden dat ik mijn stage-ervaring noem is omdat mijn werkervaring maar gering is (een half jaartje) en ik ben een beetje bang dat het anders niet genoeg is.. Dus ik dacht, ik noem die stages er maar bij om alle admin. ervaring te benoemen die ik heb. Ik bedenk me namelijk nu dat die admin. ervaring die ik bij mijn stages heb opgedaan niet in mijn CV staan, ik heb wel een lijstje van stages die ik heb gedaan maar daar staan mijn werkzaamheden niet bij (anders wordt het veel te veel, heb in 4 jaar tijd ongeveer 10 stages gedaan namelijk)


Mijn slot is inderdaad gewaagd, maar ik wil graag opvallen omdat ik het niet van mijn werkervaring moet hebben, en dus op een andere manier ''indruk'' moet maken.. Om die reden heb ik net ook een foto toegevoegd aan mijn CV, gewoon eens uitproberen of dat werkt.

Misschien is die ''maar...'' zin inderdaad te lang, maar ik heb daarvoor gekozen om de nadruk er een beetje op te leggen. Maar ik zal inderdaad eens kijken of ik er niet wat anders, wat korters van kan maken.

Bedankt voor je hulp!
Met citaat reageren