Los bericht bekijken
  #1  
Oud 8 december 2011, 23:24
sterre-123 sterre-123 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 december 2011
Berichten: 3
sterre-123 is on a distinguished road
Standaard Na tien jaar weer eerste sollicitatiebrief

Beste mensen,

Wie zou er zo lief willen zijn naar deze brief te kijken. Ik heb tien jaar voor dezelfde werkgever gewerkt en heb erg veel moeite om een brief op te stellen. Mijn afsluiting ontbreekt maar daar werk ik nog aan.




Geachte heer / mevrouw,

Het lijkt mij geweldig om werkzaam te zijn op de school waar ik zelf gestudeerd heb. In de eerste plaats heeft werken op een school altijd mijn voorkeur gehad omdat je constant in een stimulerende omgeving verkeert en dit je werk een extra impuls geeft. Desalniettemin heb ik zelf een werkachtergrond dat zich voornamelijk in de toerisme heeft afgespeeld.

Ondanks mijn geringe werkervaring hoop ik op een kans om te bewijzen dat ik van goede huize kom, en u wellicht in mij de medewerker examenbureau vind die u zoekt.
U kan in elk geval van mij verwachten dat ik een zeer gemotiveerd en hardwerkend persoon ben, die benieuwd en nieuwsgierig ingesteld is en dit ook om weet te zetten tot proactief gedrag evenals een analytische denkwijze.
Ik hou ervan om nieuwe dingen te leren die voor mij onbekend zijn en me hierin te verdiepen en de stof totaal eigen te maken.

In mijn werk als reisadviseuse is het belangrijk om op een correcte en vriendelijke manier met klanten om te gaan. Communicatie en organisatie zijn twee belangrijke factoren om een boeking succesvol te laten verlopen. Het leukste vond ik om complexe modulaire reizen te boeken vanwege de uitdaging. En het onmogelijke toch mogelijk te maken voor klanten.
Met citaat reageren