Los bericht bekijken
  #2  
Oud 9 december 2011, 00:36
Sproetje Sproetje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 december 2011
Berichten: 11
Sproetje is on a distinguished road
Standaard

Hoi Sterre-123,


Geachte heer / mevrouw, Ik schrijf zelf altijd Geachte heer, mevrouw, maar dit is alleen als ik echt geen naam heb kunnen krijgen

Het lijkt mij geweldig om werkzaam te zijn op de school waar ik zelf gestudeerd heb. In de eerste plaats heeft werken op een school altijd mijn voorkeur gehad omdat je constant in een stimulerende omgeving verkeert en dit je werk een extra impuls geeft. Deze zin zou ik anders beginnen: Het werken op een school heeft mijn voorkeur omdat.... Desalniettemin heb ik zelf een werkachtergrond dat zich voornamelijk in de toerisme heeft afgespeeld. Deze zin zou ik weglaten


Ondanks mijn geringe werkervaring hoop ik op een kans om te bewijzen dat ik van goede huize kom, en u wellicht in mij de medewerker examenbureau vind die u zoekt. Niets zeggen over je geringe werkervaring, maar juist laten zien dat je kwaliteiten hebt verkregen die je voor de functie als medewerker examenbureau kunt gebruiken
U kan in elk geval van mij verwachten dat ik een zeer gemotiveerd en hardwerkend persoon ben, die benieuwd en nieuwsgierig ingesteld is dit zou ik veranderen in leergierig is en dit ook om weet te zetten tot proactief gedrag evenals een analytische denkwijze.
Ik hou ervan om nieuwe dingen te leren die voor mij onbekend zijn en me hierin te verdiepen en de stof totaal eigen te maken.

In mijn werk als reisadviseuse is het belangrijk om op een correcte en vriendelijke manier met klanten om te gaan. Communicatie en organisatie zijn twee belangrijke factoren om een boeking succesvol te laten verlopen. Hier geef je een mooi voorbeeld van iets wat je hebt geleerd. Kun je dit omzetten naar hoe dit van toepassing is voor deze functie?Het leukste vond ik om complexe modulaire reizen te boeken vanwege de uitdaging. En het onmogelijke toch mogelijk te maken voor klanten. is dit relevant? anders zou ik het weglaten[/QUOTE]

Ik ben zelf nog bezig met het schrijven van sollicitatiebrieven, maar hoop dat je toch iets kunt met mijn aanwijzingen. Ik wil je wel adviseren om eens naar andere brieven te kijken. Je layout klopt nu niet waardoor het niet lekker leest.

Succes!!
Met citaat reageren