Los bericht bekijken
  #156  
Oud 28 mei 2013, 21:15
Roque Santa Cruz Roque Santa Cruz is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 131
Roque Santa Cruz is on a distinguished road
Standaard

Hoi John,

Bedankt voor je reactie.

Uitstekende conclusie! Eerlijk gezegd heb ik heel mijn leven al het gevoel dat ik totaal geen type ben voor het (reguliere) bedrijfsleven. Ik beschouw mezelf als een idealist en ik heb een zachtaardig karakter. Daarnaast ben ik erg sociaal en vind ik het leuk om andere mensen te helpen (in de breedste zin van het woord).

Daarnaast begrijp ik nu waarom ik bijvoorbeeld op internet nooit een interessante vacture tegenkom. Ik hecht enorm veel waarde aan onafhankelijkheid en zelfstandigheid. Dat verklaart ook waarom een kantoorbaan mij zo benauwt. Een eigen bedrijf of werken als zzp'er past veel beter bij mij. Ook omdat ik best eigenwijs ben.

Het gaat goed in mijn huidige baan en ze zijn erg tevreden over mijn werk. Helaas vind ik het zelf totaal niet interessant en vooral het feit dat ik vrijwel alleen maar computerwerk doe, frustreert me enorm. Om maar te zwijgen over het vele thuiswerken. Hoewel ik dat laatste kan verbeteren door met een laptop af & toe ergens anders te gaan werken. Bijvoorbeeld een paar dagen vanuit Spanje.

De zoektocht duurt voort....
Met citaat reageren