Los bericht bekijken
  #182  
Oud 31 juli 2013, 20:09
Roque Santa Cruz Roque Santa Cruz is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 131
Roque Santa Cruz is on a distinguished road
Standaard

Dank voor je reactie.

Ik moet sowieso nog mijn vakantiedagen opmaken, dus later dit jaar ga ik nog op vakantie (wellicht weer naar Latijns-Amerika) of anders misschien een mini-rondreis door Spanje (veel dichterbij en goedkoper).
Verder ga ik binnenkort een keer een dag werken bij Seats2meet. Bovendien wil ik vaker een paar dagen vanuit Spanje gaan werken.

Maar de échte frustratie zit in het werk zelf. Ik moet er echt mee kappen, want de situatie lijkt alsmaar nijpender te worden. Nu heb ik nog het geluk dat ik het nooit echt druk hebt, maar zodra de werkdruk wordt opgevoerd, zal de bom ontploffen.

Ik ben er heilig van overtuigd dat ik uitstekend geschikt ben om met mensen te werken. Mijn sociale vaardigheden zijn één van mijn sterke punten.

Nogmaals: door mijn denkwijze en instelling zit ik muurvast en lukt het me totaal niet om überhaupt ander werk te zoeken. Het blokkeert me volledig en ik kan geen kant op. Zó frustrerend!
Ik vraag me vaak af hoe lang ik het nog volhoud en ik ben bang een keer overspannen te raken (of een burn-out).
Met citaat reageren