Los bericht bekijken
  #4  
Oud 16 mei 2011, 09:46
Janena Janena is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2010
Berichten: 19
Janena is on a distinguished road
Standaard

Ik heb even de vrijheid genomen om je brief te herschrijven....heb er dingen uitgehaald die er dubbel instonden (daardoor lijkt het rommelig) en wat zinnen veranderd. Kijk maar even of je er wat aan hebt:

Geachte meneer/mevrouw,

Graag zou ik met deze open sollicitatie in aanmerking willen komen voor baan als vakkenvuller bij uw supermarkt op het [winkelcentrum] in [een stad].

Ik kom dagelijks langs het [winkelcentrum] en binnen een korte periode heb ik uw Plus een geduchte concurrent zien worden voor de andere supermarkten.
In mijn ogen straalt Plus duidelijk uit met zijn moderne inrichting en sfeer. Bovendien bied Plus meer, veel meer dan je van een standaard supermarkt verwacht qua service, ik zou hier graag mijn steentje aan willen bijdragen.
Met een baan bij uw supermarkt wil ik werkervaring en sociale contacten op te doen.
Daarbij wil ik leren om zelfstandig te worden door voor mijn geld te werken.
Sociale contacten vind ik erg belangrijk op de werkvloer: ik ben behulpzaam en vriendelijk tegenover de klanten en makkelijk in de omgang naar collega’s toe.

Ik ben in het bezit van een VMBO-TL diploma en volg momenteel een Niveau-4 MBO Mediatechnologie opleiding op het Grafisch Lyceum Rotterdam. In december 2009 heb ik een maatschappelijke stage gelopen in [jongerencentrum]. Hoewel ik geen werkervaring als vakkenvuller heb pik ik snel dingen op waardoor ik me het werk als vakkenvuller snel eigen kan maken.
Als persoon ben ik rustig en eerlijk, ik heb een goed observatievermogen en ben erg handig met elektronica en techniek.

Ik hoop van harte dat ik voor een sollicitatiegesprek word uitgenodigd zodat ik een en ander kan toelichten en kan laten zien dat ik een geschikte Plus medewerker ben. Ik kijk uit naar uw reactie.

Hoogachtend,


Brian [achternaam]



Bijlage: cv en kopie ID
Met citaat reageren