Los bericht bekijken
  #1  
Oud 28 augustus 2007, 21:53
jaro jaro is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2007
Berichten: 2
jaro is on a distinguished road
Standaard semi Open sollicitatiebrief: Graag commentaar

hey,

Hieroder staat mijn sollicitatiebrief en zou graag weten of deze goed geschreven is.is deze origineel genoeg?




Geachte Mevrouw, Mijnheer,


Omwille van mijn interesse in duurzame energie, kwam ik op uw website terecht en nam kennis van uw vacatures die mijn grootste belangstelling trok.

Als eindwerk in het laatste jaar Techniek-Wetenschappen heb ik een studie gemaakt over de mogelijkheden en werking van zonne-energie.

Mijn eerste werkervaring was bij Katoennatie als Procesoperator, waar ik precies werken, zowel zelfstandig als in ploegen, heb geleerd. Door te weinig doorgroeimogelijkheden ben ik Architectuur gaan studeren waarbij mijn interesse vooral uitgaat naar CAD. Deze kennis ga ik uitbreiden met een avondcursus AutoCAD.

De handen uit de mouwen steken in zelfstandig of in teamverband houden mij niet tegen. De flexibiliteit, communicatie met mensen en techniek zijn daar belangrijke aspecten van.

Ik vertrouw erop met deze sollicitatiebrief en CV in bijlage, een goede eerste indruk gegeven te hebben en licht mijn kandidaatstelling graag toe in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groeten,




Jan Roels
Met citaat reageren