Los bericht bekijken
  #3  
Oud 11 oktober 2013, 14:46
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard dsps - tips

beste dsps-er,
Ik herken jouw probleem helemaal, begin deze week heb ik ook de diagnose dsps gekregen en ik was o zo blij toen ik naar huis ging dat het probleem eindelijk een naam had en dat er mogelijk iets aan te doen is. Ik ga volgende week beginnen met een therapie: een combinatie van lichttherapie en chronotherapie. Misschien is dat ook iets voor jou? Je bent al onder behandeling bij een slaapkliniek dus die zouden jou daarmee toch ook moeten kunnen helpen.
Een nieuwe baan zoeken is in deze tijd niet makkelijk voor mensen zoals wij. Ja ook ik ben eruit geflikkerd door mijn slaapstoornis, maar toen wist ik nog niet wat voor een en begrip is er inderdaad niet. Sta je toch een half uur eerder op, zo moeilijk is dat toch niet....
Ik heb ooit een baan gehad (tijdelijk) bij de overheid waar ik variabele werktijden had. Zoiets helpt wel, de stress van te laat komen valt wat weg, want als je tussen half 8 en 10 mag beginnen en je mikt bijvoorbeeld op 9 uur dan heb je nog een uur speling als het weer eens niet helemaal goed gaat.

Misschien kun je hier iets mee. Succes en sterkte.

Marianne

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VitaLibertasEst Bekijk bericht
Dit alles brengt me tot mijn vragen aan de gemeenschap der carričretijgers: hebben jullie suggesties voor mij qua DSPS-vriendelijke banen, en zijn er op het net plekken te vinden waar je meer vacatures voor de avonduren tegenkomt? Kortom: wat zouden jullie doen in mijn situatie? Dank alvast voor jullie tips en adviezen!
Met citaat reageren