Los bericht bekijken
  #7  
Oud 10 oktober 2010, 16:50
starter starter is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 januari 2007
Berichten: 82
starter is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sduyker@casema.nl Bekijk bericht
Hallo Starter,

Ik ben ben iemand die ook erg veel werkervaring heeft, zo'n 20 jaar, werkte al vanaf mijn 16e (werken en leren). Je cv achronologisch is goed, maar je begint met de jaartallen alleen, dan halverwege, zet je een datum, maand en jaar erbij? je kan beter alleen een jaartal erbij zetten en aleen bij je laatste werkgever een maand en jaartal! je lay-out van je cv oogt niet netjes, je moet je brief in "word" bekijken bij afdrukvoorbeeld. Dan krijg je wat meer beeld bij hoe de werkgever dit ziet en je moet het 1 keer uitprinten en dan zie je vanzelf wat beter kan. Je gebruikt in je laatste werkervaring het woord teveel "ik", je kunt er een doorlopend verhaal van maken, anders een ander woord voor "ik" gebruiken vb. omdat, verder, wat, enz.

ik adviseer je een voorbeeld voor je cv te zoeken op het forum, ik kan die van mij even niet zo snel vinden. Veel succes, gr. S.

Beste S,

dank voor je feedback....Ik heb via wordviewer het cv bekeken en op punten aangepast. Ik zal nu nog op zoek naar een lay-out.....Ik heb nog niet één kunnen vinden die mij aansprak....

grt,
Met citaat reageren