Los bericht bekijken
  #5  
Oud 2 mei 2012, 22:36
RichWes RichWes is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 21 november 2011
Berichten: 89
RichWes is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar RichWes
Standaard

Hey Liav,

Dank voor je inhoudelijke reactie .

Zoals ik al zei, had ik hiervoor een standaard recht-toe-recht-aan cv'tje, met eerst een kwartpagina NAW-gegevens, dan opleidingen, werkervaring en dan de rest. Zeker als marketeer in spe , dacht ik dat dit toch wel wat spannender moest kunnen en na een weekje tunen is het dus dit geworden. Mijn gedachte was om eerst een vaardigheden-cv te schrijven, echter van verschillende kanten hoorde ik dat werkgevers (en ook recruiters) zo'n vaardigehden-cv helemaal niet fijn vinden; ze willen cv's kunnen screenen, zonder hem helemaal te hoeven lezen. Uiteindelijk is het dus een soort tussenvorm geworden, met op de eerste pagina 'vaardigheden-cv-informatie' en op de tweede pagina gewoon droge feiten.

In mijn tunen ben ik waarschijnlijk net weer wat te ver doorgeschoten en ik neem je feedback dan ook graag ter harte. Dank ook dat de lijst hebt ingekort. Ik ga het allemaal nog eens goed bekijken.


Alle feedback blijft welkom van iedereen . Schroom je niet om mijn cv'tje aan te klikken en je mening te geven.

Groet,

Richard
Met citaat reageren