Los bericht bekijken
  #7  
Oud 28 augustus 2012, 11:12
Debber Debber is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 8
Debber is on a distinguished road
Standaard

Mijn mening is niet benoemen in je brief. Je moet eerst uitgenodigd zien te worden, dat alleen is in deze tijd bij kinderopvangorganisaties al lastig genoeg!

Bij een evt gesprek zou ik er zelf niet over beginnen. Komen er vragen, kun je er een draai aan geven dat je dat werk bent gaan doen uit gebrek aan het werk dat je echt wilde. Maar dat er van beide kanten duidelijkheid is gekomen dat verzekeringswerk toch niet is waar je hart ligt. En dat doorgaan in de kinderopvang is wat je echt wilt want.... etc
Geef het een positieve draai en hou ook de eer aan jezelf door niet alleen maar de schuld af te schuiven (geeft een negatief gesprek voor een toekomstig werkgever, die gaan zich afvragen of je ook zo over hen zult gaan praten). Misschien een idee om dan hardop te erkennen dat het misschien ook wel een lastige baan voor je is geweest omdat diep in je hart je het werk in de kinderopvang zo graag wilt/wilde. Dit geeft aan dat je goed kunt reflecteren, houden ze van in de kinderopvang Maar het geeft ook aan dat je graag voor ze wilt werken.

Dit alles zou ik overigens ook in je brief benoemen, en het hele verzekerings stukje zo min mogelijk de aandacht op vestigen.

Succes!
Met citaat reageren