Los bericht bekijken
  #1  
Oud 5 mei 2016, 21:43
jappe0007 jappe0007 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 mei 2016
Berichten: 4
jappe0007 is on a distinguished road
Standaard wilt er iemand deze brief aub eens nakijken

Beste,

ik zie niet direct een openstaande vacature bij jullie staan maar ik wil toch bij deze mijn kans nemen om te tonen dat ik wel iets kan betekenen in jullie mooie zaak!

Ik heb ook al veel over jullie gehoord en het is echt een mooi en uniek concept.

Zelf ben ik een enthousiaste, leergierige en gepassioneerde jongeman die gebeten is door alles wat te maken heeft met gezonde voeding omdat ik weet dat dit ook echt een grote opmars aan het krijgen is.

Dit is echt een grote passie van mij en door mijn werkervaring in de horeca en de keuken wil ik dit nu verder zetten in de gezonde voeding. En dit lijkt mij bij jullie een goede kans ook omdat jullie een zaak zijn dat een grote groei krijgt en zeker potentieel heeft.

Zelf ben ik ook heel veel bezig met koken van nieuwe dingen en voor mensen te koken en ik krijg heel veel de raad om daar in verder te gaan omdat mensen wel is zeggen dat dit echt een talent van mij is.
ambitie, creativiteit en kwaliteit leveren zijn echte steekwoorden voor mij.
Wat ik doe wil ik dan ook altijd zo goed mogelijk doen.

daarom wil ik dan ook heel graag een positieve bijdrage aan jullie zaak kunnen leveren.

Ik kijk er dan ook naar uit om tijdens een persoonlijk gesprek mijn ervaring en kennis verder toe te lichten

met vriendelijke groet,
Met citaat reageren